Branding

“Een merk is niet wat we vertellen aan de consument. Een merk is wat de consument vertelt aan elkaar.”
– Scott Cook

Branding vormt de basis van je bedrijf, en gaat verder dan alleen een sexy logo en fijn kleurenschema; het omvat de hele ervaring die je klanten hebben met jouw merk. Een doordachte branding zorgt voor herkenbaarheid, bouwt vertrouwen op en differentieert je van de concurrentie. Het beïnvloedt niet alleen de manier waarop klanten naar je kijken, maar ook hoe ze zich voelen bij jouw producten of diensten. Met objectief perspectief en expertise helpt Studio Stories je bij het ontwikkelen of uitbouwen van een consistente, aantrekkelijke merkidentiteit of ondersteunen wij jou bij het verbeteren van je branding.

Basis huisstijl

Een logo, kleur, typografie en beeldgebruik zijn van cruciale belang bij het vormen van een positieve perceptie en reputatie voor je merk.

Merkwaarden & identiteit

Zit de identiteit van jouw merk vooral in je hoofd? Vind je het lastig om deze over te brengen op je team? Samen definiëren we jouw kernwaarden en merkpersoonlijkheid, en zetten we het op papier.

Losse producten

Nieuwe e-mailtemplates, verpakkingen, banners, pop-ups, printables, kalenders, visitekaartjes, stickers of welke vorm van branding nodig op korte termijn? Regelen wij voor je.

COMPLETE REBRANDING

Wij zijn jouw partner in het transformeren van je bedrijf door middel van doelgerichte rebranding. Met een strategische aanpak en creatieve inzichten creëren we een frisse merkidentiteit die niet alleen opvalt, maar ook resoneert met je doelgroep. Samen zorgen we voor een vernieuwd, krachtig merk dat de concurrentie overstijgt en blijvende indrukken achterlaat.

SOCIAL IDENTITEIT​

Wil jij jouw merkidentiteit doorvertalen naar social media? Wij zorgen voor complete adverentiesets in alle correcte formaten, intro's en animaties voor reels, stories of posts.​

Merkextensies en Innovatie

Uitbreiden of een nieuw product introduceren? Een nieuw product of dienst kan van invloed zijn op de merkperceptie. Consistente innovatie en merkextensies moeten aansluiten bij de merkidentiteit en klantverwachtingen. Studio Stories biedt met extern perspectief waardevolle inzichten en zorgt ervoor dat elke stap die we nemen, in lijn is met de kernwaarden en doelstellingen van jouw merk. ​

Referenties

"Your brand is what other people say about you when you're not in the room."